Всеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителів

Всеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителівВеликий Макаренко стверджував, що справжнім учителем-вихователем можна стати після роботи в хорошому педагогічному колективі і через декілька років. А допомога у підвищенні фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя й удосконаленні майстерності молодих педагогів – завдання кожної освітянської профспілки незалежно від країни.

«Майбутнє за молодими професіоналами!» – за такою темою відбулася Всеросійська педагогічна школа. Захід, що поєднав семінарські, практичні заняття, майстер-класи та квести, проходив 19-23 серпня 2013 року у навчально-методичному центрі «Голіцино» Московській області.

З вітальними словами до гостей та учасників звернулися голова Всеросійської профспілки освіти Галина Меркулова та начальник відділу Департаменту держполітики у сфері освіти Міністерства освіти і науки РФ Софія Мозглякова.

Участь у школі взяли майже 200 учасників – молодих педагогів із Росії. До проведення заходу долучилися представники освітянських профспілок із Литви, Латвії, Азербайджану, Вірменії, Казахстану, Таджикистану. Досвід України презентувала заступник голови Профспілки Любов Гарбаренко.

У своїй презентації вона звернула увагу на роботу ЦК Профспілки працівників освіти і науки України із молодими кадрами. Зупинилася на законодавчій базі, правових нормах та соціальних стандартах для педагогічної молоді.

Особливий акцент було зроблено на фінансову складову питання, а також підтримку спеціалістів-початківців у територіальних організація ЦК Профспілки. Адже на місцях створені й активно працюють цілі спільноти, товариства молодих спеціалістів. Так, у Києві, Донецьку, Кіровоградській, Дніпропетровській та Миколаївській областях традиційним стало проведення форумів, зльотів, інтелектуальних батлів, навчально-практичних конференцій з молодіжних питань, а також вшанування учительських династій.

На завершення виступу заступник голови Профспілки зазначила, що це лише окремі штрихи тієї роботи, яку на місцях проводять обласні профспілкові організації, первинки шкіл, вузів.

«Ми розуміємо, що в сучасних економічних умовах, першочерговим стоїть питання конкурентоспроможної оплати праці молодого педагога. Проте, намагатися створити сприятливий комфортний клімат у колективах, підтримати прагнення до професійного й творчого зростання і сформувати надійний резерв профспілки – не менш важливо для майбутнього організації», – наголосила Любов Гарбаренко.

Загалом робота школи пройшла злагоджено та активно, чому сприяла вдало побудована програма заходу. Цікавими й корисними, зокрема, були презентації діяльності рад молодих педагогів територіальних організацій м. Москви, спілкування у форматі круглого столу з питань діяльності профспілок членів міжнародних делегацій. За що особлива вдячність організаторам Всеросійської педагогічної школи.


Прес-служба Профспілки працівників освіти і науки України


Всеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителівВсеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителів

Всеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителівВсеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителів

Всеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителівВсеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителів

Всеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителівВсеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителів

Всеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителівВсеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителів

Всеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителівВсеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителів

Всеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителівВсеросійська педагогічна школа: досвід країн для молодих учителів

Схожі публікації


Догори