Вступ 2020: розпочали роботу гарячі лінії та приймальня громадян

Від сьогодні, 30 червня 2020 року, в МОН розпочали роботу консультативні телефонні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно.

Звернувшись на консультативні телефонні лінії чи особисто у приймальню громадян, вступники зможуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти.

У Міністерстві зазначили, що будуть активно комунікувати щодо питання вступу і особливо тих змін, які відбулись через карантин та зміщення строків вступної кампанії.

На сайті МОН створено окремий розділ, де вступники можуть знайти відповіді на найпоширеніші запитання, покрокові інструкції, інфографіки, документи тощо. Крім того, з початку року ми оперативно даємо відповіді на всі питання через сторінку ВСТУП 2020 на Facebook. Також на каналі МОН в YouTube буде розміщено серію відеороз’яснень щодо особливостей цьогорічного вступу.

Приймальня громадян працюватиме у приміщенні Міністерства освіти і науки за адресою: 

м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 у пн-чт 9:00 – 18:00, у пт 9:00 – 16:45.


За матеріалами – Урядового порталу 
вступна кампанія вступ2020

Схожі публікації


Догори