![]() Профспілка працівників освіти і науки УкраїниГоловна > Новини/Правовий захист/Юридичні консультації > Електронний реєстр листків непрацездатності: роз’яснення ПФУЕлектронний реєстр листків непрацездатності: роз’яснення ПФУ12 вересня 2019
Для входу в особистий кабінет застрахованим особам і страхувальникам необхідний електронний цифровий підпис (ЕЦП). Використання Електронного реєстру сприяє економії часу для отримання необхідної інформації по застрахованих особах, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою, та сформувати та роздрукувати заяву-розрахунок. У пункті меню особистого кабінету «Мої листки непрацездатності» громадянин (застрахована особа) отримує інформацію з такими атрибутами: номер; дата відкриття; дата відкриття; причина непрацездатності. Страхувальнику (роботодавцю) надається інформація по листках непрацездатності осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою, з таким переліком атрибутів: номер; дата відкриття; дата відкриття; РНОКПП ЗО (реєстраційний номер облікової картки платника податку застрахованої особи); ПІБ ЗО (прізвище, ім’я, по-батькові) Страхувальнику також надається можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»). Інформація для отримання ЕЦП особою розміщено на порталі Пенсійного Фонду України. Ключ ЕЦП може знаходитися на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні. Завантажити документ
Повернутися |