![]() Профспілка працівників освіти і науки УкраїниГоловна > Міжнародна діяльність > Великобританія: приватні школи не сприяють підвищенню якості освітиВеликобританія: приватні школи не сприяють підвищенню якості освіти6 лютого 2015 ![]() Академії – це школи, які фінансуються напряму Урядом та незалежні від місцевої влади. Одним з видів академій є вільні школи, в яких вільне відвідування уроків, і які також не контролюються місцевою владою. Національна спілка вчителів закликає до прозорості «Це повністю вбивча доповідь, яка показує, що існуюча система управління шкільною освітою є непослідовною та непідзвітною» – заявив заступник генерального секретаря Національної спілки вчителів Кевін Кортні. «Звичайно, вільні школи та академії не покращують освіту самі собою» – підкреслив він. «Це було очевидно з самого початку, але коаліційний уряд все ж наполегливо проштовхував їх як вирішення проблем освіти в Англії.» Кортні також додав, що Національна спілка вчителів схвально сприйняла чимало рекомендацій парламентського комітету з питань освіти, у тому числі його заклик, щоб усі мережі (партнерства між групами академій) були зобов’язані публікувати у своїх річних звітах зарплату та інші виплати керівників вищої ланки. Проте, підкреслив він, для забезпечення прозорості профспілка вчителів хотіла б, щоб кожна окрема школа в рамках мережі академій оприлюднювала свої рахунки. У чому погляди профспілки розходяться з висновками парламентського комітету, так це щодо майбутньої ролі місцевих органів влади, зазначив він. На думку Національної спілки вчителів, функцію демократичного контролю шкіл, які фінансуються державою, найкраще виконають місцеві органи влади, а не регіональні шкільні комісари з розширеними повноваженнями. NASUWT: сюрпризів у звіті немає Генеральний секретар Національної асоціації шкільних вчителів – Спілки вчителів-жінок Кріс Кітс (NASUWT) погоджується з Кортні: «Нічого несподіваного в звіті немає. NASUWT неодноразово стверджувала, що існує жодних доказів того, що структурні зміни підвищують стандарти. Звичайно, є академії, які досягли кращих показників, але ж є й кращі громадські школи та школи фондів». Учні, батьки і педагоги пережили понад чотири роки непотрібних потрясінь і невизначеності, школи стали жертвою хабарництва та погроз, у той час як коаліція притримувалася стратегії маркетизації освіти. Кріс Кітс також підкреслила, що в час скорочень і жорсткої економії величезні суми державних грошей були направлені на підтримку саме цієї програми. Освіта для всіх Обидві профспілки, які є членськими організаціями Інтернаціоналу Освіти, вважають, що уряд, який прийде до влади після загальних виборів у травні цього року, має провести реформи, спрямовані на забезпечення злагодженої роботи усіх шкіл з метою реалізації освітніх прав дітей і молоді. Найкраще цю злагодженість, на думку Інтернаціоналу, може забезпечити контроль та керівництво з боку місцевих органів влади. Міжнародний відділ ЦК Профспілки Повернутися |