Великобританія: приватні школи не сприяють підвищенню якості освіти

Великобританія: приватні школи не сприяють підвищенню якості освітиАкадемії та вільні школи у Великобританії самі собою не сприяють поліпшенню якості освіти – такий висновок звіту парламентського комітету з питань освіти викликав бурхливу реакцію з боку профспілок вчителів.

Академії – це школи, які фінансуються напряму Урядом та незалежні від місцевої влади. Одним з видів академій є вільні школи, в яких вільне відвідування уроків, і які також не контролюються місцевою владою.

Національна спілка вчителів закликає до прозорості
«Це повністю вбивча доповідь, яка показує, що існуюча система управління шкільною освітою є непослідовною та непідзвітною» – заявив заступник генерального секретаря Національної спілки вчителів Кевін Кортні.

«Звичайно, вільні школи та академії не покращують освіту самі собою» – підкреслив він. «Це було очевидно з самого початку, але коаліційний уряд все ж наполегливо проштовхував їх як вирішення проблем освіти в Англії.»

Кортні також додав, що Національна спілка вчителів схвально сприйняла чимало рекомендацій парламентського комітету з питань освіти, у тому числі його заклик, щоб усі мережі (партнерства між групами академій) були зобов’язані публікувати у своїх річних звітах зарплату та інші виплати керівників вищої ланки. Проте, підкреслив він, для забезпечення прозорості профспілка вчителів хотіла б, щоб кожна окрема школа в рамках мережі академій оприлюднювала свої рахунки.

У чому погляди профспілки розходяться з висновками парламентського комітету, так це щодо майбутньої ролі місцевих органів влади, зазначив він.
На думку Національної спілки вчителів, функцію демократичного контролю шкіл, які фінансуються державою, найкраще виконають місцеві органи влади, а не регіональні шкільні комісари з розширеними повноваженнями.

NASUWT: сюрпризів у звіті немає
Генеральний секретар Національної асоціації шкільних вчителів – Спілки вчителів-жінок Кріс Кітс (NASUWT) погоджується з Кортні: «Нічого несподіваного в звіті немає.

NASUWT неодноразово стверджувала, що існує жодних доказів того, що структурні зміни підвищують стандарти. Звичайно, є академії, які досягли кращих показників, але ж є й кращі громадські школи та школи фондів».

Учні, батьки і педагоги пережили понад чотири роки непотрібних потрясінь і невизначеності, школи стали жертвою хабарництва та погроз, у той час як коаліція притримувалася стратегії маркетизації освіти.

Кріс Кітс також підкреслила, що в час скорочень і жорсткої економії величезні суми державних грошей були направлені на підтримку саме цієї програми.

Освіта для всіх
Обидві профспілки, які є членськими організаціями Інтернаціоналу Освіти, вважають, що уряд, який прийде до влади після загальних виборів у травні цього року, має провести реформи, спрямовані на забезпечення злагодженої роботи усіх шкіл з метою реалізації освітніх прав дітей і молоді.
Найкраще цю злагодженість, на думку Інтернаціоналу, може забезпечити контроль та керівництво з боку місцевих органів влади.

Міжнародний відділ ЦК Профспілки

Схожі публікації


Догори