Рекомендації ЮНЕСКО щодо структури ІКТ-компетентності вчителів
Одним з важливих уроків минулих десятиліть стало усвідомлення суспільством того факту, що інформатизація освіти – багатоаспектний процес, який стосується вимоги до компетентності педагогів, навчальні матеріали, засоби ІКТ, мотиви повсякденної роботи учнів і вчителів. Цей процес пов'язаний також з політикою і соціально-економічним розвитком держави.
У цих умовах документ «Структура ІКТ-компетентності вчителів» (ICT Competency Framework for Teachers, або ICT-CFT) має на меті допомогти кожній країні розробити всеосяжну стратегію і рекомендації у сфері ІКТ-компетентності вчителів, що має розглядатися як значуща складова частина генерального плану інформатизації освіти.
Пропонуємо для інформування та використання у роботі Рекомендації ЮНЕСКО щодо структури ІКТ-компетентності вчителів.
Цей документ – продукт багаторічної успішної співпраці ЮНЕСКО, CISCO, INTEL, ISTE і Microsoft. Він підготовлений з урахуванням рекомендацій фахівців в області інформатизації школи і безпосередніх користувачів попередньої версії в різних країнах світу. Праця доповнена прикладами навчальних програм і вимог до перевірки ІКТ-компетентності вчителів для розділів «Застосування ІКТ» та «Освоєння знань».
Міжнародний відділ ЦК Профспілки