Новій школі – новий учитель

Новій школі – новий учительСаме над цією темою розмірковували восени молоді вчителі, вихователі, викладачі, а також студенти й аспіранти педагогічних вищих навчальних закладів столиці. Поштовхом для творчого польоту думок стало оголошення Київською міською організацією Профспілки освіти і науки України нового конкурсу серед педагогічної молоді м. Києва під промовистою назвою – «Педагогічні сходинки». Яким чином відбувалося символічне сходження на нові обрії мистецтва слова? І хто саме дістався п’єдесталу? Інтрига зберігалася до 21 грудня – дня відзначення переможців.

До участі в літературному змаганні столичні педагоги і студенти долучалися завзято: телефонували до редакції ІВ «Єдність», уточнювали нюанси, цікавилися теорією журналістики та радилися стосовно жанрової специфіки. Приємно згадати, як 25 листопада, в останній день прийому творчих робіт, активність надходжень шалено зросла. Електронні листи зліталися до редакції до пізнього вечора, а один із них навіть був оздоблений радісним вигуком авторки: «Встигла!...». На цій мажорній ноті закінчився перший етап конкурсу – написання, підготовка і подача матеріалів.

Далі тривала копітка робота журі. Твори оцінювалися за такими критеріями: відповідність темі та умовам конкурсу, творчий рівень, авторський стиль, оригінальність і змістовність. Експертну оцінку творчих робіт здійснив кандидат філологічних наук, професор, директор Інституту української філології НПУ імені М.П. Драгоманова Анатолій Висоцький.

Учасники послуговувалися різними жанрами журналістики і белетристики. Серед відібраних робіт були і художні нариси, і есе, і публіцистичні статті, і поезії. Дехто випробував свої сили у новому амплуа, а саме в ролі журналіста, оформивши фоторепортаж, провівши перше в житті інтерв’ю. Варто зазначити, що київська педагогічна молодь вдавалася і до складних постмодерних і мемуаристичних жанрів, таких як щоденник, лист-сповідь або ж проблемна стаття, базована на порівняльному аналізі радянської та сучасної освіти.

Лауреатами конкурсу стали 20 молодих освітян. Найбільшу творчу активність проявили педагоги Києво-Печерського ліцею № 171 “Лідер”. Поділилися своїми роздумами на тему Іванна Джелялова, Олена Марченко, Тетяна Хоменко, Елла Гордієнко, Світлана Ковбасюк, Тетяна Титаренко та Ольга Борисенко.

Студенти та викладачі провідних педагогічних вишів країни теж не оминули нагоди вилити натхнення в перо. Прекрасні роботи були написані студентками Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова Наталією Андрющенко і Таісією Стефаненко (вихователь ДНЗ № 80 Святошинського району), учителем англійської мови гімназії НПУ імені М.П. Драгоманова Альоною Ананко, учителем гімназії №109 імені Т.Г. Шевченка Юлією Захаровою, магістрантами КНУ імені Тараса Шевченка Галиною Малініною та Катериною Юрченко.

Деснянський район столиці був представлений роботою вчителя англійської мови ЗОШ № 263 Анни Соколюк, Оболонський – художнім твором учителя математики середньої загальноосвітньої школи №8 Марини Шатило, Подільський – проблемною статтею Вадима Луцака, учителя ліцею №100 «Поділ».

І ось нарешті настала жадана мить відзначення переможців першого загальноміського творчого конкурсу «Педагогічні сходинки». Молоді освітяни та їхні наставники, затамувавши подих, чекали оголошення результатів. «Гран-прі конкурсу здобула вчитель фізики навчально-виховного комплексу «Домінанта» Дніпровського району столиці Ірина Хован», – з гордістю повідомив голова КМОППОіНУ Олександр Яцунь. Квіти, оплески, посмішки, вітання полилися бурхливим потоком. Кожен учасник отримав дипломи, подарунки, грошові винагороди і море позитивних емоцій. Та найбільш щасливими стали в цей день ті, хто піднявся на наступну «педагогічну сходинку» свої кар’єри, тобто призери конкурсу:

1 місце – Анна Дубовенко, вихователь ГПД Києво-Печерського ліцею № 171 «Лідер»;

2 місце – Наталія Білокінь, учитель української мови, літератури та світової літератури Київської гімназії №154 Святошинського району;

3 місце – Тетяна Бондар, учитель історії СЗШ № 286 Голосіївського району.

Тож проведений конкурс КМОППОіНУ став підґрунтям для розкриття творчого потенціалу молодих учителів, мотивацією подальшої педагогічної діяльності та розвитку освітянських ініціатив.

А головне – у кожному творі молодих освітян прочитується любов до дітей і обраної справи, що свідчить про підвищення престижу педагогічної праці.

Катерина Черних,
Київська міська організація Профспілки



Новій школі – новий учитель

Схожі публікації


Догори