Як підготувати резюме: поради від «Дія.Безбар’єрність»

Пошук роботи зазвичай починається з резюме. Резюме – чи не найголовніша річ, від якої залежить, чи візьмуть на роботу працівника чи ні. Саме воно формує перше враження про людину і впливає на шанси потрапити на співбесіду. 

Складаючи резюме, кандидати часто роблять однакові помилки. Втім, їх досить легко виправити. 

На платформі «Дія.Безбар’єрність» підготували покрокову інструкцію, яка допоможе перевірити резюме перед надсиланням роботодавцю.

Як зробити резюме привабливим для роботодавця:

1. Зробіть документ унікальним для конкретної вакансії

Перед тим, як відправити резюме на обрану вакансію, відредагуйте його відповідно до умов, вказаних у пропозиції.

2. Зазначте свої здобутки й обовʼязки

Перелічіть не лише компанії, у яких працювали. Окресліть сферу відповідальності на попередніх місцях роботи та чого саме змогли досягти.

3. Уникайте неправдивої інформації

Не вказуйте навички, які не відповідають дійсності, або ті здібності, у яких сумніваєтесь. Неправда може легко з’ясуватися під час співбесіди з роботодавцем.

4. Зазначайте лише основні контакти

Не варто вказувати у резюме усі свої соціальні мережі й електронні адреси. Надайте лише ті контакти, якими користуєтеся щодня.

5. Подбайте про форматування документа

Резюме має бути зручним для читання. Містити великі поля, комфортний шрифт та достатні інтервали між рядками. Бажано структурувати документ підзаголовками й маркерами списку. При цьому резюме має бути лаконічним і вкладатися в 1-2 сторінки.

6. Перевірте документ на помилки

Не допускайте у резюме лексичних і граматичних помилок. Дотримуйтесь єдиного стилю оповіді, якщо десь використовуєте скорочення, використовуйте їх і надалі в усьому документі.

 

За матеріалами – «Дія.Безбар’єрність»

Відділ роботи з молоддю ЦК Профспілки

Схожі публікації


Догори