Чому і як роботодавці працюють зі студентами?

Згідно із дослідженням «HR-персона» 2019, проведеним одним із порталів із пошуку роботи, абсолютна більшість респондентів (52%) із числа представників HR-спільноти активно працює зі студентами.

Студенти, або представники покоління Z, за даними порталу, складають 4% пошукацької бази. Проте, звичайно, збільшення частки «зетів» на ринку праці – питання часу. І бізнес, який розмірковує стратегічно, активно працює над залученням талановитої молоді, аби знайти своїх кращих з кращих, з високим потенціалом.

Так, абсолютна більшість учасників опитування «HR-персона» 2019 активно взаємодіє зі студентами.

Більше третини з таких – співпрацює з вищими навчальними закладами, трохи менше – організовує програми стажувань, а чверть – бере участь в ярмарках вакансій. Серед інших варіантів взаємодії зі студентами, які згадали респонденти: Дні відкритих дверей у Компанії, екскурсії, гнучкий графік роботи, пошук за допомогою спеціальних платформ, спільні заходи, волонтерські програми та спеціальні програми.

Загалом аналіз бази резюме показує, що представники різних поколінь не лише репрезентують різні цінності та мотиви, а й цікавляться різною роботою. Проте варто пам’ятати, що межі поколінь і їхні характерні риси, зрозуміло, задані не строго і до певної міри умовно – наприклад, у різних дослідників є відмінності в їхньому розмежуванні в три-п'ять років.

До відома

В опитуванні, яке проходило з 1 до 30 червня 2019 року, взяли участь HR-менеджери, керівники HR-напряму, HR-директори, рекрутери, HR-бізнес-партнери, менеджери з компенсацій і пільг, спеціалісти з навчання та розвитку співробітників, спеціалісти з внутрішніх комунікацій. 

 


За матеріалами порталу HeadHunter

Схожі публікації


Догори