Система учнівства у профтехосвіті – навчальний семінар проекту ЄС
Відповідно до плану реалізації проекту Європейського Союзу «Модернізація законодавчих стандартів та принципів освіти та навчання у відповідності до політики Європейського союзу щодо навчання впродовж життя» 3 жовтня 2014 року відбувся навчальний семінар на тему «Система учнівства у професійно-технічній освіті. Перспективи та можливості для України».
У роботі семінару взяли участь представники від Міністерства освіти і науки України, Профспілки працівників освіти і науки України, фахівці професійно-технічних навчальних закладів країни .
Експерт проекту Рене Нордін Блок представив презентацію на тему «Данська система професійної освіти і навчання. Дуальна система та система учнівства».
Під час проведення семінару експерт ознайомив учасників з принципами системи освіти Данії і з системою професійного навчання не тільки молоді, а й інших груп населення впродовж життя. Так було зазначено, що система професійної освіти складається з 115 професійних коледжів, які підпорядковані міністерству освіти та фінансуються за рахунок державного бюджету.
У коледжах, які є незалежними, публічними, автономними, в рамках цілей та базової структури міністерства, нараховується від 500 до 1000 працівників.
Учасниками обговорювалися питання організації навчання у професійних коледжах, яке складається з базового та основного курсу, з теоретичного і практичного курсів, прогнозування потреб суспільства та ринку праці у кваліфікованих робітниках тощо.
Жваву дискусію викликали питання престижності професій та репутації професійно-технічної освіти.
У роботі семінару взяли участь представники від Міністерства освіти і науки України, Профспілки працівників освіти і науки України, фахівці професійно-технічних навчальних закладів країни .
Експерт проекту Рене Нордін Блок представив презентацію на тему «Данська система професійної освіти і навчання. Дуальна система та система учнівства».
Під час проведення семінару експерт ознайомив учасників з принципами системи освіти Данії і з системою професійного навчання не тільки молоді, а й інших груп населення впродовж життя. Так було зазначено, що система професійної освіти складається з 115 професійних коледжів, які підпорядковані міністерству освіти та фінансуються за рахунок державного бюджету.
У коледжах, які є незалежними, публічними, автономними, в рамках цілей та базової структури міністерства, нараховується від 500 до 1000 працівників.
Учасниками обговорювалися питання організації навчання у професійних коледжах, яке складається з базового та основного курсу, з теоретичного і практичного курсів, прогнозування потреб суспільства та ринку праці у кваліфікованих робітниках тощо.
Жваву дискусію викликали питання престижності професій та репутації професійно-технічної освіти.
Відділ студентської молоді