Погляд профспілкової молоді на проблеми в сфері іміджу

Карантин можна і потрібно використовувати для переосмислення багатьох важливих речей в профспілковому русі. З думкою про це, був організований черговий онлайн захід для членів Молодіжної ради Федерації Профспілок України та інших профактивістів.

У центр обговорення була поставлена мега актуальна тема – «Імідж професійних спілок в України сьогодні. Яким має бути бренд профспілок у світі, що змінюється?».

Звісно, марно сподіватися дослідити таке масштабне і багатогранне питання за дві-три години, але сформулювати проблеми і поставити завдання перед активною молоддю на майбутнє – виклик цілком реальний. Цим і зайнялися учасники вебінару.

Через платформу Zoom вдалося не лише прослухати лекцію та організувати обговорення, але і провести традиційну, для звичайних тренінгів, роботу в мікрогрупах.

Молоді профспілковці більше дізналися про механізм формування іміджу організації, проговорили причини народження найбільш розхожих стереотипів щодо українських профспілок, і врешті-решт, змоделювали елементи ефективного бренду сучасної професійної спілки.

Захід відбувся за підтримки надійних партнерів профспілкової «Молодіжки» – Центру Солідарності та ГО «Трудові Ініціативи».

Онлайн навчання провели тренери Чернігівського Навчально-методичного центру профспілок та керівники ГО Інститут громадянської освіти та праці – ICEL Віталій Копиш та Володимир Ковальчук.

За матеріалами – сторінка Молодіжної ради ФПУ у Фейсбук 

Схожі публікації


Догори