Результати роботи Всесвітнього Конгресу Інтернаціоналу Освіти
Питання якості та реформування освіти в посткризовий період неодноразово ставали на порядку денному з’їздів, круглих столів та зібрань міжнародного рівня у 2011 році. Світові тенденції розвитку обумовлюють потребу в істотному оновленні національних освітніх систем і ця проблема сьогодні є значущою для багатьох країн.
Як уже повідомлялося, у липні 2011 року у м. Кейптаун (Південно-Африканська Республіка) відбувся VI Конгрес Інтернаціоналу Освіти, у роботі якого взяла участь делегація Профспілки працівників освіти і науки України на чолі з Головою Георгієм Трухановим.
У ході роботи Конгресу було прийнято програмні документи щодо подальшої освітньої політики. Основні з них:
– «Основні напрями політики Інтернаціоналу Освіти в сфері освіти (Якісна освіта – основа майбутнього)»;
– «Стабільне фінансування освіти в умовах економічної кризи»;
– «Важливість державної освіти для всесвітнього добробуту»;
– «Зміцнення міжнародного профспілкового руху в умовах глобалізації»;
– «Міграція і мобільність учителів»;
– «Структура Інтернаціоналу Освіти».
Як уже повідомлялося, у липні 2011 року у м. Кейптаун (Південно-Африканська Республіка) відбувся VI Конгрес Інтернаціоналу Освіти, у роботі якого взяла участь делегація Профспілки працівників освіти і науки України на чолі з Головою Георгієм Трухановим.
У ході роботи Конгресу було прийнято програмні документи щодо подальшої освітньої політики. Основні з них:
– «Основні напрями політики Інтернаціоналу Освіти в сфері освіти (Якісна освіта – основа майбутнього)»;
(
)– «Стабільне фінансування освіти в умовах економічної кризи»;
(
)– «Важливість державної освіти для всесвітнього добробуту»;
(
)– «Зміцнення міжнародного профспілкового руху в умовах глобалізації»;
(
)– «Міграція і мобільність учителів»;
(
)– «Структура Інтернаціоналу Освіти».
(
)Міжнародний відділ