Організація рефлексивної діяльності майбутніх педагогів
Наприкінці січня 2013 року у Білоцерківському гуманітарно-педагогічному коледжі відбулося заняття майстер-класу для викладачів закладу «Організація рефлексивної діяльності майбутніх педагогів».
У роботі майстер-класу взяли участь 22 педагогічних працівники закладу. Майстер-клас проводила викладач основ педагогічної майстерності, викладач-методист Тетяна Міщенко.
Метою навчання була презентація результатів співпраці зі студентами щодо організації рефлексивної діяльності учнів початкової школи у процесі вивчення основ педагогічної майстерності.
У ході проведення майстер-класу були розглянуті актуальні питання серед яких:
– створення рефлексивного середовища;
– цілеспрямована організація рефлексивної діяльності учнів початкових класів майбутніми фахівцями освіти;
– розвиток рефлексивних умінь як здатності до осмислення змісту навчальної відеоінформації, самоаналізу і самооцінки виконуваної діяльності, емоційного стану і настрою на занятті.
Завершилася робота відповідями на запитання педагогів за темою майстер-класу.
У роботі майстер-класу взяли участь 22 педагогічних працівники закладу. Майстер-клас проводила викладач основ педагогічної майстерності, викладач-методист Тетяна Міщенко.
Метою навчання була презентація результатів співпраці зі студентами щодо організації рефлексивної діяльності учнів початкової школи у процесі вивчення основ педагогічної майстерності.
У ході проведення майстер-класу були розглянуті актуальні питання серед яких:
– створення рефлексивного середовища;
– цілеспрямована організація рефлексивної діяльності учнів початкових класів майбутніми фахівцями освіти;
– розвиток рефлексивних умінь як здатності до осмислення змісту навчальної відеоінформації, самоаналізу і самооцінки виконуваної діяльності, емоційного стану і настрою на занятті.
Завершилася робота відповідями на запитання педагогів за темою майстер-класу.
За матеріалами Київської обласної організації Профспілки