5 soft skills, які якісно підкреслюють професійність

Рівень успіху вже давно перестав залежати тільки від того, наскільки добре ви виконуєте свої безпосередні обов’язки. Щоб бути фахівцем, треба розвивати Soft Skills, так звані «м'які навички», які сьогодні вважаються універсальними непрофесійними якостями, що допомагають взаємодіяти між собою в команді незалежно від сфери діяльності.

Попри популярну оману, що на рівень доходу впливають лише технічні і вузькопрофільні навички, саме soft-skills можуть значно виділити вас серед інших фахівців з однаковою кваліфікацією. 

Ось ключові м’які навички, які сьогодні є вкрай затребуваними і можуть суттєво підкреслити вашу професійність та позитивно вплинути на оплату праці.

Емоційний інтелект

Люди з розвиненим емоційним інтелектом краще розуміють потреби та очікування своїх колег, партнерів та керівників, а отже комунікація між ними будується максимально ефективно. Їм легше знаходити спільну мову з людьми та створювати навколо себе продуктивні робочі умови. 

Креативність

Креативним людям простіше якісно створити бренд та об’єднати людей у ком’юніті. Навичка незамінна, навіть якщо ваші робочі завдання зводяться до чогось практичного і механічного. За допомогою цієї навички ви зможете знайти нестандартні підходи до вирішення завдань. 

Відкритість до зворотного зв’язку

Для зростання в будь-якій сфері необхідно вміти тверезо оцінювати свої дії та брати до уваги конструктивну критику інших. Завдяки фідбеку ви можете ясніше зрозуміти свої сильні та слабкі сторони, краще задовольняти потреби та очікування професійного кола, швидше реагувати на зміни та збільшувати свою конкурентоспроможність.

Адаптивність

Ця навичка вкрай корисна в наш нестабільний час. Наприклад, адаптивні люди здатні швидко змінювати свій підхід та стратегію залежно від ситуації: вони не обмежують себе одним способом дій та готові шукати альтернативні рішення. Тому такі фахівці дуже цінуються сьогодні.

Командна робота

Чим би ви не займалися, ви взаємодієте з людьми. Тому, чим краще ви розумієте людей навколо, тим результативнішою стає наша робота. Дійте! 

 

За матеріалами – Business Week

Схожі публікації


Догори