Медіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективою

Медіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективоюІнформаційне суспільство продукує нові форми та методи роботи для профспілкових журналістів, працівників відповідальних за інформаційно-аналітичну складову діяльності профспілки.

Сьогодні особливою популярністю користуються прес-клуби, медіа-клуби, медіа-кафе. Адже у ході подібних зустрічей журналісти у форматі «без краваток» і «пафосного офіціозу» мають можливість обмінятися думками, повчитися, познайомитися з точкою зору колег, перейняти досвід.

Саме тому Профспілка працівників агропромислового комплексу України та Міжнародний фонд імені Фрідріха Еберта для чергового зібрання й обрали новий формат – медіа-кафе. Навчання «Медіа, піар, соціальні мережі та івент менеджмент як складові діяльності профспілок України» відбулося з 3 до 5 липня в місті Суми – агарному і культурному осередку країни.

Навчити працювати мобільно, використовувати інноваційні методи комунікацій та технології, проведення PR-кампаній і самопрезентацій, копірайтингу, івент менеджменту для популяризації профспілкової роботи та підвищення авторитету профспілок України – стало метою медійного заходу.

Понад 70 учасників від галузевих профспілок – працівники АПК, харчовики, хіміки, освітяни, атомники, будівельники відгукнулися на пропозицію організаторів й взяли участь у роботі медіа-кафе.

Від Профспілки працівників освіти і науки України навчалися новим формам комунікації, вивчали можливості роботи соціальних мереж та презентували інфопроекти Інна Журавель – керівник прес-служби ЦК Профспілки, Віталій Копиш – головний спеціаліст з інформаційної роботи Чернігівського обкому та Микола Моштак – голова профкому Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

Медіа-навчання було розділено не лише за днями, а й за сесіями – кожна з яких мала окреслену проблематику, набір інструментів роботи та практичний результат у вигляді порад та рекомендацій. Так, темою для спілкування першого дня організатори обрали сучасні комунікації, PR-презентації, самопрезентації та підтримка позитивного іміджу профспілкової організації з усіма практичними діями для закріплення поданого матеріалу – створення інфобордів, роботу в малих групах, презентацію та захист проектів.

Другий день засідання медіа-кафе звернув увагу учасників на переваги власного сайту профспілкової організації та соціальних мереж як інструменту соціалізації і комунікації у роботі профспілок. Зокрема, було вказано сильні та слабкі сторони представництва профспілки в Інтернет-просторі. Із практичних завдань – покрокова презентація організації та проведення Skype-конференцій та відео-спілкування. Також учасники обговорили можливості залучення та мотивацію членства через vk.com, facebook тощо.

Родзинкою усього навчання та, власне, й кульмінацією став третій день навчань. Представники профспілок мали можливість вповні продемонструвати отримані знання та навички, імітуючи роботу прес-центру. Учасники проводили прес-конференції із заданої теми, співпрацювали зі ЗМІ, налагоджували зворотній зв’язок, підбивали підсумки усієї роботи.

Запропонована концепція медіа-освіти настільки сподобалася профспілковим фахівцям, що за підсумками трьох днів були вироблені практичні рекомендації для профспілок з питань співпраці з соцмережами, проведення РR-кампаній та підтримки корпоративної культури організації. Також учасники одностайно прийняли рішення направити лист до ФПУ із підготовленими рекомендаціями та пропозиціями активізувати інформаційну діяльність шляхом проведення подібних навчань систематично.


Інна Журавель,
Прес-служба Профспілки працівників освіти і науки України


Медіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективоюМедіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективою

Медіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективоюМедіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективою

Медіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективоюМедіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективою

Медіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективоюМедіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективою

Медіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективоюМедіа-кафе у Сумах: комунікативно, інтерактивно і з перспективою
0
6 липня 2012
1 905

Схожі публікації


Догори