Сучасна молодь щодня користується Інтернетом
Більшість молодих українців (72,3%) в якості основного джерела інформації про події використовують Інтернет. Не користуються Інтернетом всього 2,9% респондентів.
Про це свідчать результати соціологічного дослідження «Сучасна молодь України», проведеного аналітично-дослідницьким центром – Інститутом Горшеніна у березні цього року.
Більша частина опитаних (58,2%) отримують інформацію за допомогою телебачення; 21,7% – за допомогою спілкування з людьми; 12,4% – за допомогою друкованих ЗМІ; 5,8% – віддають перевагу радіо. Інше джерело інформації про події використовують – 0,8% респондентів, а 2,2% – вагалися з відповіддю на дане питання.
Більшість української молоді (71,9%) користується Інтернетом щодня.
Кожен п'ятий (19,3%) опитаний виходить в Інтернет кілька разів на тиждень, 3,9% – кілька разів на місяць; 0,9% – епізодично, але не рідше одного разу на півріччя.
Не користуються Інтернетом 2,9% респондентів, а 1,1% – важко відповісти на це питання.
Більшості представників молодого покоління України (65,8%) Інтернет необхідний для пошуку інформації.
Для роботи та навчання використовують всесвітню мережу 58,7% опитаних; для спілкування в чатах, на форумах, в соціальних мережах – 47,6%; для прослуховування музики, перегляду фільмів, читання книг – 41,1%.
Використовують Інтернет для того, щоб бути в курсі подій в країні і в світі, 39,6% респондентів; користуються електронною поштою – 33,1%; грають в ігри он-лайн – 24,6%; шукають в Інтернеті нових друзів, людей , близьких за інтересами – 23,4%.
Спілкуються з родичами в мережі – 22,2%; здійснюють покупки в Інтернеті – 10,5%; переглядають сайти еротичного змісту – 4,5%. Відповідь «інше» на це запитання вибрали 1,2% молодих українців, а 0,6% – вагалися з відповіддю на питання.
Більше, ніж половина українських юнаків і дівчат (62,4%) щодня користуються соціальними мережами. Більше чверті опитаних (28,6%) виходять в соціальні мережі декілька разів на тиждень; 7,3% – кілька разів на місяць; 1,3% – епізодично, але не рідше одного разу на півріччя. Вагалися з відповіддю на дане питання 0,4% респондентів.
Про це свідчать результати соціологічного дослідження «Сучасна молодь України», проведеного аналітично-дослідницьким центром – Інститутом Горшеніна у березні цього року.
Більша частина опитаних (58,2%) отримують інформацію за допомогою телебачення; 21,7% – за допомогою спілкування з людьми; 12,4% – за допомогою друкованих ЗМІ; 5,8% – віддають перевагу радіо. Інше джерело інформації про події використовують – 0,8% респондентів, а 2,2% – вагалися з відповіддю на дане питання.
Більшість української молоді (71,9%) користується Інтернетом щодня.
Кожен п'ятий (19,3%) опитаний виходить в Інтернет кілька разів на тиждень, 3,9% – кілька разів на місяць; 0,9% – епізодично, але не рідше одного разу на півріччя.
Не користуються Інтернетом 2,9% респондентів, а 1,1% – важко відповісти на це питання.
Більшості представників молодого покоління України (65,8%) Інтернет необхідний для пошуку інформації.
Для роботи та навчання використовують всесвітню мережу 58,7% опитаних; для спілкування в чатах, на форумах, в соціальних мережах – 47,6%; для прослуховування музики, перегляду фільмів, читання книг – 41,1%.
Використовують Інтернет для того, щоб бути в курсі подій в країні і в світі, 39,6% респондентів; користуються електронною поштою – 33,1%; грають в ігри он-лайн – 24,6%; шукають в Інтернеті нових друзів, людей , близьких за інтересами – 23,4%.
Спілкуються з родичами в мережі – 22,2%; здійснюють покупки в Інтернеті – 10,5%; переглядають сайти еротичного змісту – 4,5%. Відповідь «інше» на це запитання вибрали 1,2% молодих українців, а 0,6% – вагалися з відповіддю на питання.
Більше, ніж половина українських юнаків і дівчат (62,4%) щодня користуються соціальними мережами. Більше чверті опитаних (28,6%) виходять в соціальні мережі декілька разів на тиждень; 7,3% – кілька разів на місяць; 1,3% – епізодично, але не рідше одного разу на півріччя. Вагалися з відповіддю на дане питання 0,4% респондентів.
Довідково
Інститут Горшеніна провів всеукраїнське соціологічне дослідження на тему «Сучасна молодь України» з 1 до 20 березня 2013 року. Всього опитано 2000 респондентів у віці від 15 до 21 років у містах з населенням більше, ніж 100 тисяч чоловік, розташованих в 24 областях України і АР Крим.
Квотами у вибірці були: вік, стать і тип населеного пункту, в якому проживає респондент. Похибка репрезентативності дослідження не перевищує + / –2,2%.
Інститут Горшеніна провів всеукраїнське соціологічне дослідження на тему «Сучасна молодь України» з 1 до 20 березня 2013 року. Всього опитано 2000 респондентів у віці від 15 до 21 років у містах з населенням більше, ніж 100 тисяч чоловік, розташованих в 24 областях України і АР Крим.
Квотами у вибірці були: вік, стать і тип населеного пункту, в якому проживає респондент. Похибка репрезентативності дослідження не перевищує + / –2,2%.
За інформацією Інституту Горшеніна