Право на освіту і права освітян: теорія і практика в Україні – результати дослідження
Сьогодні в Україні відбувається реформування системи освіти. Розуміння права на освіту – це включення його до переліку прав і свобод громадянина як джерела влади в демократичному суспільстві. І дуже важливо аби у процесі реформування не звужувалися права освітян.
Саме на питання правової обізнаності та готовності скористатися своїми правами чи захистити їх було націлене дослідження «Право на освіту і права освітян: теорія і практика в Україні».
Дослідження проводила Українська громадська організація «Європейська дослідницька асоціація» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». Тривалість проекту: лютий – червень.
За цей період фахівці здійснили аналітичну та дослідницьку роботу, провели експертне всеукраїнське опитування понад 700 респондентів, серед яких були представлені усі групи учасників освітнього процесу.
Результати дослідження були презентовані сьогодні, 26 червня 2013 року, в інформаційній агенції УКРІНФОРМ.
У прес-конференції взяли участь Світлана Горна – керівник експертної ради Європейської дослідницької асоціації, Марина Соболевська – науковий керівник Європейської дослідницької асоціації; Олена Попова – директор дослідницької компанії «InMind», експерти, представники різних громадських організацій.
Презентуючи результати дослідження автори наголосили, що порушення прав освітян може відбуватися з різних причин, однією з яких є брак знань про свої права.
Проект показав, що рівень обізнаності освітян про свої права не є досить високим і потребує просвітницьких заходів в цій сфері. Тому набуває актуальності питання інформування суспільства та проведення громадських обговорень, кампаній адвокасі з проблем захисту прав освітян та права на безкоштовну і якісну освіту.
За словами організаторів заходу результати дослідження «Право на освіту і права освітян: теорія і практика в Україні» будуть направлені для ознайомлення в інституції влади, профспілкам та громадським організаціям задля продовження роботи та широкого поінформування усіх учасників навчання про свої права.
Саме на питання правової обізнаності та готовності скористатися своїми правами чи захистити їх було націлене дослідження «Право на освіту і права освітян: теорія і практика в Україні».
Дослідження проводила Українська громадська організація «Європейська дослідницька асоціація» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». Тривалість проекту: лютий – червень.
За цей період фахівці здійснили аналітичну та дослідницьку роботу, провели експертне всеукраїнське опитування понад 700 респондентів, серед яких були представлені усі групи учасників освітнього процесу.
Результати дослідження були презентовані сьогодні, 26 червня 2013 року, в інформаційній агенції УКРІНФОРМ.
У прес-конференції взяли участь Світлана Горна – керівник експертної ради Європейської дослідницької асоціації, Марина Соболевська – науковий керівник Європейської дослідницької асоціації; Олена Попова – директор дослідницької компанії «InMind», експерти, представники різних громадських організацій.
Презентуючи результати дослідження автори наголосили, що порушення прав освітян може відбуватися з різних причин, однією з яких є брак знань про свої права.
Проект показав, що рівень обізнаності освітян про свої права не є досить високим і потребує просвітницьких заходів в цій сфері. Тому набуває актуальності питання інформування суспільства та проведення громадських обговорень, кампаній адвокасі з проблем захисту прав освітян та права на безкоштовну і якісну освіту.
За словами організаторів заходу результати дослідження «Право на освіту і права освітян: теорія і практика в Україні» будуть направлені для ознайомлення в інституції влади, профспілкам та громадським організаціям задля продовження роботи та широкого поінформування усіх учасників навчання про свої права.
Прес-служба Профспілки працівників освіти і науки України