Туринський процес 2016: запуск процесу на регіональному та національному рівні
6-7 квітня 2016 року в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся семінар «Туринський процес – 2016: аналіз політики в галузі професійно-технічної освіти. Захід із запуску процесу на регіональному та національному рівні».
У заході взяли участь представники Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики, Державної служби зайнятості, організацій роботодавців, Профспілки працівників освіти і науки України, навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти, відділів професійної освіти обласних державних адміністрацій, наукових установ, вищих і професійно-технічних навчальних закладів, Представництва Європейського Союзу в Україні, експерти Європейського фонду освіти.
Туринський процес – це підхід до аналізу політики в галузі професійно-технічної освіти, що базується на фактичних даних. Він реалізується кожні два роки в партнерських країнах та регіонах ЄФО та передбачає проведення аналізу напрацювань, задач, планів та впровадження стосовно політики в галузі професійно-технічної освіти, а також підготовку відповідної звітності. Саме тому Туринський процес дуже важливий для прийняття спільного рішення щодо змін і результатів у професійно-технічній освіті.
Щодо циклу Туринського процесу 2016 року, Україна обрала регіональний рівень стосовно національної звітності. Метою заходу є надання рекомендацій регіонам-учасникам щодо підготовки їхніх регіональних звітів та розвитку їхнього потенціалу.
Семінар проведено з метою ознайомлення зацікавлених сторін сектору ПТО з принципами та цілями Туринського процесу, надання рекомендацій регіонам-учасникам щодо підготовки аналітичних звітів.
Під час семінару розглянуто питання реалізації Туринського процесу на національному рівні, обговорено прогрес, досягнутий у сфері професійної освіти з часу реалізації останнього циклу Туринського процесу у 2014 році.
Довідково
Туринський процес – це підхід до аналізу політики в галузі професійної освіти і навчання (VET), що базується на фактичних даних. Він реалізується кожні два роки в партнерських країнах ЄФО та передбачає проведення аналізу напрацювань, задач, планів та прогресу в реалізації політики в галузі професійної освіти і навчання, а також підготовку відповідного національного звіту.
Підготовка звітності здійснюється на основі самооцінки, яка охоплює такі сфери політики у галузі професійної освіти і навчання: бачення й законодавство, задоволення попиту економіки та ринку праці, задоволення соціального та демографічного попиту, внутрішня ефективність системи ПТО та управління.
Україна бере участь у Туринському процеci з 2010 року.
У 2016 році Україна обрала регіональний рівень національної звітності.
Прес-служба Профспілки працівників освіти і науки України