Чи цінують професію вчителя в Україні – дослідження

Компанія «Kantar Україна» на замовлення організатора Global Teacher Prize Ukraine ГС «Освіторія» дослідила престижність вчительської професії в Україні.

Для цього опитали 1000 респондентів з усіх регіонів віком від 18 до 55 років, які живуть у місті та користуються Інтернетом.

83,2 % опитаних визнали, що вчителі важливі – це на 3% менше, ніж показало аналогічне дослідження минулого року. Також 38,7% вважають, що в Україні професію вчителя мало цінують (минулого року цей показник був 26,7%).

Водночас, на відміну від молоді, респонденти віком 30-40 років набагато частіше відповідають, що вчительська праця цінується.
 

Показово, що 49,9% опитаних не хотіли б, щоб їхня дитина стала вчителем. Бажали б, щоб їхня дитина стала вчителем, – 9,4%.

Близько половини погодились, що головні завдання педагога полягають у допомозі учням у розвитку вмінь та навичок, у заохоченні учнів до навчання та зацікавленні матеріалом, у розвитку здібностей та талантів (51,5%, 49,6% та 42,5% відповідно).

Лише 9,4% відповіли, що завдання вчителя – стежити за успішністю учнів та результатами їхнього навчання; 8,1% вірять, що вчитель має вести за собою і показувати приклад для наслідування. 

 

Найкращим показником ефективності роботи вчителя 89,2% опитаних вважають «досягнення та особистісний розвиток кожного учня».

Лише 4,6 % сказали, що ефективна робота вчителя – це «гарні оцінки учнів», і 2,7 % – «відповідність уроків навчальній програмі».  

 

За матеріалами – ГС «Освіторія»

Схожі публікації


Догори