Освіта Великобританії втрачає молоді кадри через низький рівень оплати праці

Випускники освітніх вузів все частіше надають перевагу більш високооплачуваній роботі, а не праці за педагогічною спеціальністю.
Дані британської дослідницької організації «Incomes Data Services» щодо рівня зарплат вчителів на різних етапах кар’єри свідчать, що в порівнянні з 2010 роком різниця в оплаті праці вчителів та представників інших професій збільшилася. Так, у 2013 році середня початкова зарплата для випускників вузів в інших професіях була майже на 20% вища, ніж стартова зарплата кваліфікованого вчителя.
Через три роки роботи відставання зарплати вчителів від середньої заробітної плати в інших галузях становить 44%. Через п'ять років після закінчення вузів різниця в середніх зарплатах сягає вже 73%.
Ці тривожні цифри на фоні змін, які Коаліційний уряд вносить у схему оплати праці вчителів, означають, що викладання стає менш привабливою професією.
У результаті такої різниці в оплаті праці все менше випускників, особливо з дефіцитних технічних спеціальностей, таких як математика, хімія, фізика, обирають своєю професією викладання цих предметів.
За словами генерального секретаря Національної асоціації шкільних директорів – Профспілки вчителів-жінок Кріс Кітс «викладання з професії вибору №1 для випускників до 2010 року перетворилося на професію, отримавши яку, випускники частіше думають про іншу високооплачувану роботу. Ми вже зіштовхнулися з кризою в питаннях залучення й утримання молодих кадрів в сфері освіти. Значна відмінність в оплаті праці випускників, виявлена цим дослідженням, на жаль означає, що ця криза буде поглиблюватися».
Міжнародний відділ ЦК Профспілки