Цифрові технології на службі в освітян – форум співтовариства Google

Цифрові технології на службі в освітян – форум співтовариства GoogleНастає така критична точка, з якої вчитель вже не може працювати без сучасних технологій. Він починає використовувати різноманітні сервіси не лише задля полегшення своєї роботи, а й для комунікації з колегами, учнями, батьками, суспільством.

Сьогодні такі сервіси як e-mail, пошук в Інтернеті, відеодзвінки стали незамінними, а завдяки їх зручності, – універсальними. Проте існує багато нових потрібних для педагогів інструментів у щоденній роботи, для цікавого навчання й розвитку критичного мислення школярів, які є у вільному доступі та їх варто спробувати.

Поширювати вірус розуміння нескладних технологій взялися учасники Форуму «Цифрове перетворення освіти» спільноти Google Educator Group Ukraine. Захід зібрав освітян, науковців, управлінців та майстрів на всі руки використовувати інформаційні технології. А для відкритого обміну досвідом було запрошено педагогів-новаторів з Естонії, Білорусі та України.

Формат зустрічі – неформальне спілкування педагогів у дружньому колі, де є нагода розповісти про свою натхненну працю, про інноваційні родзинки, відкриття й використання ІКТ під час навчання.

Обговорення педагогічних можливостей стосувалися найперше – безпеки дитини в Інтернеті, нової якості освіти, цифрових технологій на службі в освітян, впровадження Google Apps for Education, використання інструментів Google.

Організатори «Навчаємося з Google» – освітянки Наталія Саражинська, Наталія Гущина та Антоніна Букач – переконані, що найкращим джерелом натхнення для вчителя є інший вчитель. А якщо він ще й може допомогти, підказати й поділитися власним досвідом – то він точно сучасний педагог 21 століття, який сам несе інновації в освіту.

У День безпечного Інтернету, з яким співпало проведення форуму, Елайджа Лаваль – експерт з безпеки Google, який включався через Google Hangouts – озвучив одну дуже важливу річ, що компанія Google пропонує багато безкоштовних веб сервісів, проте саме батьки мають подбати про те, щоб діти бачили лише належний контент, без насилля, катастроф тощо. Він коротко презентував продукти Google та ознайомив із налаштуваннями задля безпечного пошуку, захисту конфіденційності та блокування небажаних користувачів.

Досить цікавим був досвід Людмили Рождественської (м. Таллін) щодо впровадження STREM-шкіл – інноваційної системи навчання для школярів, що направлена на розвиток дитячої технічної творчості у розрізі математики, фізики та астрономії, хімії та біології, інформатики та мистецьких наук. Така система освіти вчить жити в реальному швидкозмінному світі, вміти реагувати на зміни, критично мислити і бути розвиненою творчою особистістю.

Колега з Мінська Ірина Васильєва презентувала неформальну освіту республіки Білорусь, зупинившись на дистанційному всеобучі учителів, різноманітних корисних ресурсів, очно-дистанційних семінарах, які пропонує та проводить Національний інститут освіти.

Завершився продуктивний робочий день кількома баркемпами – неформальними, відкритими інтерактивними зустрічами. Своїми доробками поділилися педагоги з Києва, Вінниці, Тернополя, Білої Церкви, Шостки, Миколаєва.

Загалом Форум «Цифрове перетворення освіти», організований у партнерстві Google Україна, спільнотою GEG-Ukraine, Інститутом модернізації змісту освіти МОН України став унікальним майданчиком для широкої співпраці, обміну досвідом та ідеями щодо використання цифрових рішень та інструментів Google в навчальному процесі.

Інна Михальченко,
Прес-служба Профспілки працівників освіти і науки України


Цифрові технології на службі в освітян – форум співтовариства Google Цифрові технології на службі в освітян – форум співтовариства Google

Цифрові технології на службі в освітян – форум співтовариства Google Цифрові технології на службі в освітян – форум співтовариства Google

Цифрові технології на службі в освітян – форум співтовариства Google Цифрові технології на службі в освітян – форум співтовариства Google
0
10 лютого 2016
1 427

Схожі публікації


Догори